helenabratt.blogg.se

aktuellt: Schablonladan

Bakgrunden / Background

Publicerad 2012-09-07 20:45:00 i bilder, pictures

Idag har vi ägnat dagen åt att måla bakgrund omgång två. Funderar även lite på hur vi ska göra med skjulet som står bredvid ladan, de borde verkligen panelas om & rödfärgas, skär lite i ögonen när man ser det brevid schablonen. Även gaveln på den sidan borde rödfärgas. Det har blåst även idag så ungefär fem lager kläder har varit lagomt.
// Today we been painting background, the last layer.  Im also thinking what to do with the shed next to the wall, it really looks terrible. I think it need some wainscoting & red paint, also the end of the barn need some red paint. It´s been windy today aswell so about five layers of cloths has been just enough.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Helena Bratt, jag är 24 år & kommer från Rengsjö utanför Bollnäs i Hälsningland. Jag har under de senaste två åren studerat textil på Capellagården, Carl Malmstens skola för gestaltande arbete. Innan det ett år vävning på Sätergläntan, hemslöjdens gård. På den här bloggen har jag tänkt presentera de konst-, konsthantverk- & slöjdprojekt som jag bedriver. /// My name is Helena Bratt, I been studying art & carfts the last three years. On this blog I will present my projects. Kontakt: [email protected] Tel. 004673-8433854

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela