helenabratt.blogg.se

aktuellt: Schablonladan

Ljus upp å byggnadsställning bort/ Light up & scaffold away

Publicerad 2012-10-19 19:25:58 i bilder, pictures

 
Nu har Rengsjö el varit här & satt upp belysning så ladan kommer synas när mörkret faller på. Micke å Lennart var här monterade ned byggnadsställningen också. Skönt att få det gjort. Imorgon är det vernissage, blir spännande!
/ Now Rengsjö electric put up light so it will be lightend up when it´s dark. Micke & Lennart took away the scaffold, nice to get it done. Tomorrow it´s time for vernissage, exiting!

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena A

Publicerad 2012-10-20 10:22:00

Oh så fiiiint! Jag fick se idén innan ni började, då var det fest i Olanders. I dag är det en speciell dag för mig och speciell för dig, Helena! Detta var härligt och väldigt fint! Jag önskar er alla en fetlig dag och god fortsättning med fler väggprojekt!

Svar: Tack så mycket Anna-Lena & gratulerar till dig med! De var roligt att ses i somras. Det kommer upp lite bilder från vernissagen så småningom. Hälsningar Helena
schablonladan.blogg.se

Postat av: Elisabet A

Publicerad 2012-10-20 20:06:28

Grattis Helena, fantastiskt att se resultatet av din spännande idé.

Hälsningar Elisabet, Bengt och Elsa

Svar: Tack så mycket! Roligt att ni tycker det, var roligt att se er alla på kusinträffen. Hälsa allihopa! /Helena
schablonladan.blogg.se

Postat av: Berit wahl

Publicerad 2012-10-21 10:11:16

Hej Helena o tack för i går. Så trevligt det var , först o främst att vara med om vernissaget o dessutom att träffa en massa "gamla" bekanta.
Säger det igen: en eloge till dig för en superidé och en eloge till er alla för det arbetet D/ / ni lagt ner på väggen. Hälsa dina ´fina kompisar som jag träffade i går. det är så inspirerande att möta o prata med engagerade ungdomar. Bara ett enda "fel" ... önskar att jag vore 40 år yngre! *L*
Kram / Berit

Svar: Tack åter igen Berit! De var jätte roligt att både du & så många andra kom. Mina vänner hälsar, vi var & kollade på Hägers utifrån på söndan. Allt gott! /helena
schablonladan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Helena Bratt, jag är 24 år & kommer från Rengsjö utanför Bollnäs i Hälsningland. Jag har under de senaste två åren studerat textil på Capellagården, Carl Malmstens skola för gestaltande arbete. Innan det ett år vävning på Sätergläntan, hemslöjdens gård. På den här bloggen har jag tänkt presentera de konst-, konsthantverk- & slöjdprojekt som jag bedriver. /// My name is Helena Bratt, I been studying art & carfts the last three years. On this blog I will present my projects. Kontakt: [email protected] Tel. 004673-8433854

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela