helenabratt.blogg.se

aktuellt: Schablonladan

Slutet närmar sig / The end is getting closer

Publicerad 2012-09-13 20:29:54 i bilder, pictures

Nu är det nära kan jag säga! Allt uppe på byggnadsställningen är färdigt, fick dit det svarta, sista vita & gul idag. Nu ska bara de gula, vita & svarta på bottenplan fyllas i en sista gång, samt de "regnskadade" partierna fixas till, även de liggande plankorna ska målas helblåa. På bilderna syns de tydligt hur det svarta riktigt lyfter mönstret. Om de är fint väder lördag & söndag så kan man nog hoppas på slutet där nån gång. // It´s so colse right now! Everything on the scaffold is done, the last white, yellow & black I finnished today. So now it´s only work "on the ground" left to do. Some white, yellow, black & also the part that got destroyed by the rain. On the pictures you can see how the black really gives "it" to the pattern. If the weather is good saturday & sunday we can hope for an ending this weekend.

Kommentarer

Postat av: eva

Publicerad 2012-09-14 18:55:33

Det blir helt magnifikt! Vilket fantastisk idé och vilket jobb du och dina vänner lagt ner.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Helena Bratt, jag är 24 år & kommer från Rengsjö utanför Bollnäs i Hälsningland. Jag har under de senaste två åren studerat textil på Capellagården, Carl Malmstens skola för gestaltande arbete. Innan det ett år vävning på Sätergläntan, hemslöjdens gård. På den här bloggen har jag tänkt presentera de konst-, konsthantverk- & slöjdprojekt som jag bedriver. /// My name is Helena Bratt, I been studying art & carfts the last three years. On this blog I will present my projects. Kontakt: [email protected] Tel. 004673-8433854

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela