helenabratt.blogg.se

aktuellt: Schablonladan

Färdigt! / Completed!

Publicerad 2012-09-16 16:26:49 i bilder, pictures

 Nu är ladan officiellt färdig! Känns väldigt konstigt. Lite bilder från gårdagens sista fixande & dagens sista penseldrag. De liggande brädorna blev blåa då de var grövre, ljusare & inte kändes bra att mönstermåla. Har dock inte riktigt förlikat mig med den inramningen än, får sova på saken.
// Now the barn officialy is completed! Feels very strange. Some pictures from last days fixing & the last painting. The bords closet to the ground became blue because they are a bit diffrent in quality comparing to the rest of the wall. I´m still not sure if I´m satisfied with that, I have to give it some time.

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2012-09-16 16:50:26

Imponerande!! Vad ni har slitit med denna lada, och vilket resultat! Grattis till dig och alla ni andra som har jobbat med ladan. Supersnyggt!!

Postat av: Philipp

Publicerad 2012-10-16 11:27:35

Hej och grattis! Hittar inga kontaktuppgifter på sidan. Hur kan man nå dig? Och har du någon bra bild av den färdiga lådan som man skulle kunna publicera? Philipp ([email protected])

Svar: Tack Philipp! Jag har mailat dig mina kontaktuppgifter. Mvh Helena
schablonladan.blogg.se

Postat av: Ida Björs

Publicerad 2012-10-16 12:41:09

Vad fint det är, vilken bra idé.

Mvh Ida

Svar: Tack Ida!
schablonladan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Helena Bratt, jag är 24 år & kommer från Rengsjö utanför Bollnäs i Hälsningland. Jag har under de senaste två åren studerat textil på Capellagården, Carl Malmstens skola för gestaltande arbete. Innan det ett år vävning på Sätergläntan, hemslöjdens gård. På den här bloggen har jag tänkt presentera de konst-, konsthantverk- & slöjdprojekt som jag bedriver. /// My name is Helena Bratt, I been studying art & carfts the last three years. On this blog I will present my projects. Kontakt: [email protected] Tel. 004673-8433854

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela