helenabratt.blogg.se

aktuellt: Schablonladan

grundmålning/ priming

Publicerad 2012-08-13 14:00:00 i bilder, pictures

Igår började Naoko, Anna & jag med grundmålningen & vi hann ungefär två tredjedelar av väggen. Göran & Lennart spikade igen en gammal lucka som såg hängig ut. De känns jätte roligt att jobba nu när allt är på gång på riktigt, efter alla dessa månader av funderande, planerande & skissande. // Yesterday Naoko, Anna & me started the priming & we made about 2/3 of the wall. Görand & Lennart fixed a "un happy" wicket. It´s so fun to start the actual work now, after mounths of thinking, planning & sketching.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Helena Bratt, jag är 24 år & kommer från Rengsjö utanför Bollnäs i Hälsningland. Jag har under de senaste två åren studerat textil på Capellagården, Carl Malmstens skola för gestaltande arbete. Innan det ett år vävning på Sätergläntan, hemslöjdens gård. På den här bloggen har jag tänkt presentera de konst-, konsthantverk- & slöjdprojekt som jag bedriver. /// My name is Helena Bratt, I been studying art & carfts the last three years. On this blog I will present my projects. Kontakt: [email protected] Tel. 004673-8433854

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela