helenabratt.blogg.se

aktuellt: Schablonladan

Ovolin färg & byggnadsvård / Ovolin paint & architectural

Publicerad 2012-09-06 20:43:16 i schablonladan, stencil barn

Ovolin är ett litet färg & byggnadsvårds företag som ligger utanför Örebro. De säljer äkta linoljefärger & mycket annat som hör traditionell renovering till. Jag har varit i kontakt med Leif många gånger under mitt arbete med ladan, ställt många frågor & gjort flera krångliga specialbeställningar. Jag är otroligt glad över all bra service jag fått & inte minst att de ville vara med & sponsra med en del färg till projektet. Kan varmt rekomendera Ovolin! Stort Tack till Leif & alla andra på Ovolin! Kolla in deras hemsida: www.ovolin.se
//Ovolin is a small company which sells linseed oil, paint & other materials for preserving & renovating in traditional ways. I been in contakt with Leif meny times with complicated special orders & questions. I´m so happy for all good help I got & for them sponsoring some of the paint for the project. I can really recommend Ovolin if you need paint or other materials! Great thanks to Leif & all at his company! Check out their webpage: www.ovolin.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Helena Bratt, jag är 24 år & kommer från Rengsjö utanför Bollnäs i Hälsningland. Jag har under de senaste två åren studerat textil på Capellagården, Carl Malmstens skola för gestaltande arbete. Innan det ett år vävning på Sätergläntan, hemslöjdens gård. På den här bloggen har jag tänkt presentera de konst-, konsthantverk- & slöjdprojekt som jag bedriver. /// My name is Helena Bratt, I been studying art & carfts the last three years. On this blog I will present my projects. Kontakt: [email protected] Tel. 004673-8433854

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela