helenabratt.blogg.se

aktuellt: Schablonladan

Vernissage!

Publicerad 2012-09-25 18:51:04 i bilder, pictures

Välkommen till vernissage! Lördagen den 20 oktober klockan 12.00 bjuds det till vernissage av projektet Schablonladan. Det kommer bjudas folkmusik av de eminenta musikerna Jonas & Hanna Klasson. Inviger gör Johan Kock, intendent vid Bollnäs museum. Det kommer att visas bilder & annat från projektet gång. Inne i vandrarhemmets café kan man köpa fika, även loppisen kommer att vara öppen. Vid strålande väder är vi utomhus, annars så äger de hela rum inne i caféet. Hjärtligt välkomna till vernissage!
Plats: Knyssla 8381, Ohlandersgårdens vandrarhem, Rengsjö.
//Welcome to vernissage! Saturday 20 of october 12.00 it will be vernissage for the project stencilbarn. It will be folk music by the duo Jonas & Hanna Klasson. The curator of Bollnäs museum will inaugurate. You can buy coffe & sweets in the café, the fleamarket will also be open. If it´s nice weather we will be outside otherwise it´s in the café. Very welcome to vernissage!
Location: Knyssla 8381, Ohlandersgårdens hostel, Rengsjö.
 

Kommentarer

Postat av: Ellinor

Publicerad 2012-09-26 22:39:47

Hej!
Vet du att du kan samarbeta med ett studieförbund när du har utställning och musikarrangemang.
Hör gärna av dig så berättar jag mer.
MVH Ellinor Studieförbundet Vuxenskolan Tel 070-8553066

Postat av: Lena Husén

Publicerad 2012-10-02 08:41:56

Hej, Helena
Jag arbetar med ett samarbetsprojekt inom Leader Hälsingebygden med hantverkskontakter mellan Stundars (Stundars.fi) och Gästrike-Hälsinge hemslöjdsförbund. Jag vill ha kontakt med dig snarast för att fråga om du skulle vara intresserad av att ev handleda vid kurser nästa vår eller höst inom ditt kompetensområde schablonmålning. Hör av dig till mig idag eller i morgon. Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Helena Bratt, jag är 24 år & kommer från Rengsjö utanför Bollnäs i Hälsningland. Jag har under de senaste två åren studerat textil på Capellagården, Carl Malmstens skola för gestaltande arbete. Innan det ett år vävning på Sätergläntan, hemslöjdens gård. På den här bloggen har jag tänkt presentera de konst-, konsthantverk- & slöjdprojekt som jag bedriver. /// My name is Helena Bratt, I been studying art & carfts the last three years. On this blog I will present my projects. Kontakt: [email protected] Tel. 004673-8433854

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela