helenabratt.blogg.se

aktuellt: Schablonladan

Gnesta penseln

Publicerad 2012-09-10 20:45:00 i bilder, pictures

GnestaPenseln AB är ett familjeföretag som tillverkar och lagerför ett brett sortiment av kvalitetspenslar för de flesta måleritekniker & allafärgtyper. De är störst på penslar för Linoljefärgsmåleri. Penslar från Tyskland kompletterar de egentillverkade produkterna. Flera av dessa är handtillverkade, allt efter de höga kvalitetskrav som profilerar sortimentet.
De flesta penslarna som vi arbetat med under projektet kommer från Gnesta penseln & glad är jag för det. Det är stor skillnad på olika penslar kan jag säga. Dessutom blir de så mycket enklare, skönare & roligare att arbeta när man har bra verktyg. Jag är glad att att jag kom i kontakt med Thomas & att han tyckte projektet verkade intressant & därmed ville vara med som sponsor trots att Gnesta penseln är ett litet företag. Ett jätte stort Tack till Lena & Thomas för förträfflig service & fina verktyg! Se deras hemsida: www.gnestapenseln.se
// GnestaPenseln AB is a small family company that make & sell high quality brusches. They are biggest in Sweden at brushes for linnen oil painting. Brushes from Germany is a complement to their own production. Moste of the brushes is made by hand, everything with high quality.
Moste of the brushes we been working with during the project are from Gnesta Penseln & I´m happy about that. It´s really a big diffrence on brushes I can tell. It become easyer, more comfertable & fun to work when you have good tools. I´m happy I got in contact with Thomas who liked the project & wanted to sponsor, even when they are a small company. Really a big Thanks to Lena & Thomas for good service & high quality tools! See their webpage: www.gnestapenseln.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Helena Bratt, jag är 24 år & kommer från Rengsjö utanför Bollnäs i Hälsningland. Jag har under de senaste två åren studerat textil på Capellagården, Carl Malmstens skola för gestaltande arbete. Innan det ett år vävning på Sätergläntan, hemslöjdens gård. På den här bloggen har jag tänkt presentera de konst-, konsthantverk- & slöjdprojekt som jag bedriver. /// My name is Helena Bratt, I been studying art & carfts the last three years. On this blog I will present my projects. Kontakt: [email protected] Tel. 004673-8433854

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela